محصولات مو

افزایش رشد مو با راه‌های موثر (+معرفی شامپو و سرم معجزه آسا)

افزایش رشد مو با راه‌های موثر (+معرفی شامپو و سرم معجزه آسا) ارایشی جانان

مقدمه

موها یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی دختران و خانم‌ها محسوب می‌شوند. اگرچه هم مدل موی کوتاه و هم بلند برای خانم‌ها زیباست؛ اما اگر به دنبال افزایش رشد مو هستید و می‌خواهید موهایی زیبا، شاداب و بدون نقص داشته باشید، جای هیچ نگرانی نیست. چون راه‌های زیادی برای افزایش رشد موها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. برای داشتن موهایی شاداب، جوان و زیبا، باید از محرک‌های رشد مو استفاده کنید. این محرک‌ها هم می‌توانند به صورت موضعی استفاده شوند، هم به صورت خوراکی. در ادامه مقاله قصد داریم محصولات و راهکارهای متنوعی که به افزایش رشد موهای شما کمک می‌کنند را توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید.

چطور رشد موها را افزایش بدیم؟

در حالت معمول در هر سال موها 15 سانتی متر رشد می‌کنند؛ اما این مقدار رشد مو، می‌تواند در هر فرد با توجه به نوع تغذیه و مراقبت‌هایی که از موهای خود می‌کند، متفاوت باشد. به طوری که اگر به خوبی از موهای خودتان مراقبت کنید، می‌توانید شاهد رشد بیشتر آن‌ها در طول سال باشید. برای افزایش رشد مو، راهکارهای مختلفی وجود دارد. می‌توانید از روش‌های کلینیکی کمک بگیرید و به موهای خودتان ویتامین‌ها و مواد مغذی تزریق کنید.

روش‌های خانگی زیادی نیز وجود دارند که به افزایش رشد مو کمک می‌کنند؛ اما در نهایت بهترین روش برای رشد بیشتر موها، داشتن تغذیه مناسب و استفاده از محصولات مراقبتی مو است. چرا که برای داشتن موهای شاداب و سالم، هم باید ویتامین‌های مورد نیاز مو را از داخل بدن تامین کنید، هم اینکه از محصولات مراقبتی که ترکیبات مغذی مو را به صورت موضعی تامین می‌کنند، استفاده نمایید.

نحوه افزایش رشد مو با تغذیه

داشتن تغذیه مناسب برای افزایش رشد موها تاثیر بسیار زیادی دارد. موها از ساختار پروتئینی تشکیل شده‌اند و باید با مصرف به اندازه پروتئین به رشد آن‌ها کمک کنید. حتما از غذاهای حاوی پروتئین مانند گوشت، مرغ و ماهی استفاده کنید. حبوبات و سایر ترکیبات پروتئینه نیز می‌توانند به افزایش رشد موها کمک کنند و باعث شادابی موها گردند.

ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگری نیز وجود دارند که در رشد بیشتر موها موثرند. به طور مثال، ویتامین بیوتین و زینک جزء ترکیبات موثر برای افزایش رشد موها هستند. می‌توانید از مواد غذایی حاوی این ترکیبات استفاده کنید. یا اینکه از مکمل‌ها حاوی زینک و بیوتین و سایر ترکیباتی که به رشد موها کمک می‌کنند، استفاده نمایید.

درمان کم خونی یکی دیگر از اقدامات لازم برای افزایش رشد مو با تغذیه است. اگر کم خونی شدید دارید، باید حتما برای رفع ریزش مو از مکمل‌های آهن استفاده کنید. مصرف ترکیباتی که حاوی آهن هستند به صورت روزانه نیز می‌تواند به رشد بیشتر موها با تغذیه کمک زیادی کند.

افزایش رشد موها با کمک محصولات مراقبتی

تمیز نگه داشتن موها و کف سر، تاثیر زیادی روی رشد موها دارد. هر چقدر بتوانید از محصولات مراقبتی مناسب‌تر استفاده کنید، رشد موهای شما بهتر خواهد شد. علاوه بر این، این محصولات مراقبتی هستند که شادابی و زیبایی موهای شما را تامین می‌کنند. در ادامه به محصولات مراقبتی که می‌توانند به افزایش رشد موها کمک کنند و مانع از ریزش مو شوند، کمک کنید.

شامپو ضد ریزش نیاسین و کافئین او جی ایکس

شامپو ضد ریزش نیاسین و کافئین او جی ایکس یکی از بهترین شامپوهایی است که می‌تواند برای افزایش رشد مو مورد استفاده قرار گیرد. این شامپو دارای نیاسین و کافئین است که هر دو نقش موثری را در بهبود افزایش رشد مو ایفا می‌کنند. نیاسین موجود در این شامپو باعث می‌شود تا گردش خون مویرگی در کف سر افزایش پیدا کند. همین موضوع باعث افزایش ارسال مواد مغذی به فولیکول‌های مو شده و تغذیه موها را بهبود می‌بخشد.

کافئین موجود در این شامپو، یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و به رشد موها کمک زیادی می‌کند. این شامپو کف سر را به خوبی بازسازی می‌کند و از ریزش موی ناشی از چربی جلوگیری خواهد کرد. این شامپو بدون سولفات تولید شده است و مناسب موهای دارای ریزش، کم حجم و نازک می‌باشد.

شامپو ضد ریزش و بازسازی کننده الیاف بامبو مائویی

شامپو ضد ریزش و بازسازی کننده الیاف بامبو مائویی یکی دیگر از بهترین شامپوهایی است که می‌توانید برای افزایش رشد مو از آن استفاده کنید. این شامپوی گیاهی دارای روغن‌های گیاهی متنوعی از جمله روغن کرچک، چریش و عصاره بامبو می‌باشد که هر کدام تاثیر زیادی روی عملکرد این شامپوی ضد ریزش برای موها دارند. این شامپو به دلیل عملکرد مناسب، به تقویت موها کمک بسیار زیادی می‌کند و باعث تغذیه رسانی به موها خواهد شد.

شامپو ضد ریزش و بازسازی کننده الیاف بامبو، برای موهای رنگ شده و شکننده انتخاب بسیار خوبی است. این شامپو سطح اسیدیته موها را تنظیم می‌کند. همچنین به دلیل داشتن آب آلوئه ورا طبیعی، به رطوبت رسانی موها و رشته‌های مو کمک بسیار زیادی می‌کند. این شامپو ضد ریزش، یک شامپوی ملایم و بدون ترکیبات مضر است. عدم وجود پارابن و سولفات در این شامپو باعث شده تا این شامپو برای موهای رنگ شده انتخاب بسیار خوبی محسوب شود.

شامپو تغذیه کننده مو لورال مخصوص موهای معمولی و خشک

شامپو تغذیه کننده مو لورال مخصوص موهای معمولی و خشک یک شامپوی قوی با 6 مدل روغن گیاهی است. روغن‌های گیاهی می‌توانند نقش موثری را در رشد موها ایفا کنند و باعث شادابی موها گردد. معمولا افراد توجه زیادی به تاثیر روغن تراپی برای رشد موها ندارند. به همین خاطر در برخی از شامپوها مانند این شامپو، روغن‌های گیاهی به کار رفته‌اند که به شادابی و جوانسازی موها کمک می‌کنند و نقش موثری را در کاهش ریزش مو ایفا خواهند کرد.

شامپو تغذیه کننده مو لورال، به دلیل داشتن ترکیبات مغذی و قدرت شستشوی قوی، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای خانم‌ها و آقایان محسوب شود. این محصول به سفارش ترکیه در کشور فرانسه تولید شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

شامپو ضد ریزش جانان

شامپو روغن آرگان اوجی ایکس

داشتن یک شامپوی روزانه ملایم با ترکیبات مفید، می‌تواند به رشد موهای شما کمک بسیار زیادی کند. اگر برای افزایش رشد مو نیاز به استفاده از شامپوهای ملایم به غیر از شامپوهای ضد ریزش دارید، می‌توانید شامپو روغن آرگان اوجی ایکس را انتخاب کنید. این شامپو همانطور که از نامش مشخص است، دارای روغن آرگان می‌باشد. این روغن تاثیر زیادی روی جوانسازی موها و شادابی آن‌ها دارد و به صاف شدن موها کمک بسیار زیادی می‌کند.

شامپو روغن آرگان اوجی ایکس برای انواع مو قابل استفاده است. عدم به کار رفتن روغن آرگان و پارابن در این محصول باعث شده تا اثربخشی آن چندین برابر شود. همچنین این شامپو دارای ویتامین E نیز هست که به عنوان یک آنتی اکسیدان، می‌تواند تاثیر زیادی روی شادابی موها و جلوگیری از ریزش مو داشته باشد. این شامپو می‌تواند در کنار شامپوهای تخصصی و به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

سرم ضد ریزش و حجم دهنده مو Multi Peptide اوردینری

سرم ضد ریزش و حجم دهنده مو Multi Peptide اوردینری یکی از بهترین سرم‌های ضد ریزش موجود در بازار است. اگر تا به حال به افزایش رشد مو فکر کرده باشید و محصولات موجود در بازار را بررسی کرده باشید، حتما نام برند اوردینری را شنیده‌اید. این برند یکی از مطرح‌ترین برندهای تولید کننده محصولات مراقبتی مو است. این سرم ضد ریزش دارای پپتیدها و عصاره‌های گیاهی است که هر کدام به رشد موها کمک بسیار زیادی می‌کنند و می‌توانند باعث شادابی و جوانسازی موها گردند.

این سرم ضد ریزش می‌تواند ظاهر طبیعی به موها بدهد. به دلیل اینکه محرک رشد مو است، باعث تشدید رشد موها شده و شدت ریزش مو را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، می‌تواند جبران موهای از دست رفته نیز شود. این محصول به افزایش ضخامت و پرپشتی موها کمک بسیار زیادی می‌کند و به موها حجم خواهد داد. می‌توانید برای افزایش رشد مو، به صورت منظم از این سرم استفاده کنید. استفاده روزانه یک بار از این سرم، باعث رشد بیشتر موها و کاهش ریزش آن‌ها خواهد شد.

روغن اووکادو اینکتو avocado hair oil

روغن اووکادو اینکتو avocado hair oil یکی از بهترین روغن‌های گیاهی است که می‌تواند برای افزایش رشد موها مورد استفاده قرار گیرد. این روغن ساخت انگلیس بوده و دارای 90 درصد منشاء گیاهی است. از این رو طبیعی بودن این روغن و اثربخشی آن، تاثیر زیادی روی شادابی موها خواهد داشت. روغن آووکادو اینکتو، یک روغن غنی از ترکیبات مغذی است و به رشد موها کمک بسیار زیادی می‌کند. برای رفع وزی مو و خشکی آن نیز می‌توان از این روغن استفاده کرد.

روغن آووکادو دارای ویتامین‌های گروه ب، ویتامین D، ویتامین E و ترکیبات مغذی دیگری است که هر کدام به رشد موها کمک بسیار زیادی می‌کنند. این روغن به دلیل داشتن ترکیبات ویتامینه، به رشد موها کمک می‌کند. بنابراین افرادی که از موهای خشک خودشان رنج می‌برند، می‌توانند برای رفع خشکی و افزایش رشد مو از این روغن استفاده نمایند. فقط یک بار اسپری کردن این محصول روی موها در روز و استفاده منظم از این اسپری، به رشد موها کمک بسیار زیادی می‌کند.

روغن و سرم مو ارایشی جانان

سرم موی تقویت کننده پنتن بیوتین و بامبو

سرم موی تقویت کننده پنتن بیوتین و بامبو یکی از بهترین سرم‌های تقویت کننده و افزایش رشد مو است. این سرم دارای ترکیبات مغذی که شامل آنتی اکسیدان‌ها، پروتئین‌ها، بیوتین و بامبو هستند، می‌باشد. بیوتین یک ویتامین گروه ب است که نقش موثری را در افزایش رشد موها و رفع مشکل ریزش مو ایفا می‌کند. بامبو نیز یک عصاره گیاهی است که می‌تواند به رشد موها کمک کند و باعث کاهش ریزش مو در طول روز گردد.

سرم موی تقویت کننده پنتن به صورت روزانه قابل استفاده است. می‌توانید با مصرف این سرم، موهایی درخشان و شاداب داشته باشید. علاوه بر این، این سرم مغذی به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی از ریزش مو جلوگیری می‌کند. به ادعای سازنده این سرم، استفاده منظم از آن باعث کاهش 100 درصدی ریزش مو شده و به تحریک رشد موهای جدید کمک زیادی می‌کند.

راه‌های خانگی برای رشد بیشتر موها

علاوه بر محصولات مراقبت از مو و همچنین مواد غذایی مفید برای رشد موها، راه‌های خانگی زیر نیز می‌توانند به رشد بیشتر موها کمک کنند.

  • از شستشوی بیش از حد موها خودداری کنید. سعی کنید که حداکثر هفته‌ای 3 الی 4 بار موهای خودتان را بشویید.
  • آب داغ دشمن موهای شما است و باعث از بین رفتن سلامت موها و کاهش رشد آن‌ها خواهد شد. پس با آب ولرم حمام کنید.
  • هر روز کف سر خودتان را ماساژ دهید. با این کار به افزایش گردش خون در ناحیه سر کمک می‌کنید و می‌توانید شاهد افزایش رشد موها باشید.
  • روغن تراپی موها با روغن آووکادو، روغن نارگیل و آرگان که در بسیاری از محصولات مراقبتی مو نیز وجود داشتند، به رشد موها کمک می‌کنند.
  • نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز می‌تواند به افزایش رشد مو کمک بسیار زیادی کند. هر روز به مقدار کافی آب بنوشید تا موهای سالم، بلند و هیدراته داشته باشید.
  • خشن رفتار کردن با موها باعث کاهش رشد آن‌ها خواهد شد. سعی کنید که از برس کشیدن بیش از حد موها خودداری کنید. همچنین پیچیدن موی خیس در حوله، باعث کاهش شادابی آن خواهد شد.

خرید بهترین محصولات افزایش رشد مو از فروشگاه آرایشی جانان

محصولات مراقبت مو معرفی شده در این مقاله باید حتما اصل و اورجینال باشند تا بتوانید شاهد اثربخشی آن‌ها روی موهای خودتان باشید. فروشگاه آرایشی و بهداشتی جانان، مرجع فروش بهترین محصولات افزایش رشد مو است که توانسته محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به شما عرضه کند. در صورت نیاز به خرید انواع سرم، شامپو و روغن‌های مو اصل و اورجینال برای کاهش ریزش مو، می‌توانید از طریق فروشگاه آرایشی و بهداشتی جانان این محصولات را خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید.

سخن پایانی

برای افزایش رشد موها، داشتن تغذیه مناسب کافی نیست. استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای پوست سر و موها، تاثیر زیادی روی شادابی موها و جوانی آن‌ها دارد. بنابراین اگر اولویت شما این است که از ریزش مو جلوگیری کنید و موهایی جوان، صاف و بدون مشکل داشته باشید، باید از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید. محصولات مراقبتی معرفی شده در این مقاله هر کدام برای نوع خاصی از پوست و مو مناسب هستند که باید در هنگام خرید آن‌ها، به این نکته توجه داشته باشید. استفاده منظم و دقیق از این محصولات مراقبتی، روی اثربخشی آن‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *