مراقبت از پوست

بهترین ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس

ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس

انتخاب ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس موضوعی است که برای بسیاری از افرادی که به سلامتی و شادابی پوست خود اهمیت می‌دهند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر پوست خشک و حساس یا حتی پوست نرمال و دهیدراته داشته باشید، حتماً میدانید که لازم است از بهترین ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید. با معرفی 7 برند برتر ضد آفتاب موجود در ایران همراهمان باشید.

1. ضدآفتاب و آبرسان بی رنگ لاروش پوزای

ضدآفتاب و آبرسان بی رنگ لاروش پوزای

انتخاب برترین ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس یکی از مهم‌ترین نکات در مراقبت از پوست است. زیرا این نوع پوست‌ها به دلیل کمبود رطوبت و چربی، در برابر خورشید، باد و سایر عوامل جوی آسیب‌پذیرتر هستند. در این راستا، ضدآفتاب و آبرسان بی رنگ لاروش پوزای  SPF 50، یکی از بهترین گزینه‌ها برای محافظت از پوست خشک و حساس در برابر نور خورشید است.

این محصول با حفظ رطوبت و تغذیه پوست و با بهره‌گیری از فیلتر محافظتی MEXORYL 400به پوست شما اجازه می‌دهد که از آسیب‌های ناشی از نور خورشید، از جمله پرتوهای فرابنفش، در امان بماند. علاوه بر این، این کرم بافت سبکی دارد و باعث سوزش و خارش چشم نمی‌شود. بنابراین می‌توانید برای پوشش ناحیه اطراف چشم نیز از آن استفاده کنید.

ضدآفتاب آبرسان بی رنگ لاروش پوزای (LA ROCHE-POSAY) SPF 50 با خواص مرطوب‌کننده و التیام‌بخش، از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و به همین دلیل برای پوست های نرمال، خشک، خیلی خشک، حساس و دهیدراته بسیار مناسب است. همچنین، این محصول بدون باقی گذاشتن رد سفید به خوبی جذب پوست می‌شود. به علاوه می‌توانید آن را به راحتی در کیف خود قرار دهید و در هر زمانی که نیاز داشتید، از آن استفاده کرده و از پوست خود محافظت کنید.

 


2. ضد آفتاب بی رنگ واتر ژل هیدروبوست SPF50 نوتروژینا

یکی دیگر از انواع ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس، ضد آفتاب هیدروبوست نوتروژینا با فاکتور محافظتی SPF 50 است. این ضدآفتاب برای انواع پوست‌ها مناسب است، اما طبق بازخوردهایی که از خریداران این محصول دریافت کردیم، می‌توانیم بگوییم که تأثیرگذاری آن برای پوست های کم آب، خشک، حساس و دهیدراته بسیار عالی است.ضد آفتاب بی رنگ واتر ژل هیدروبوست SPF50 نوتروژینا

این محصول با قدرت محافظت بسیار بالا، سلامت پوست را در مقابل اشعه UVA و UVB حفظ می‌کند و به جلوگیری از آسیب‌های ناشی از آفتاب مانند تیرگی، چین‌وچروک و پیری زودرس کمک می‌کند. ژل کرم ضد آفتاب هیدروبوست نوتروژینا با نفوذ به پوست، پوست را آبرسانی کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین می‌کند.

این ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس با محافظت از پوست در برابر نور خورشید و عوامل محیطی، باعث می‌شود تا پوستتان به مدت هشت ساعت مرطوب و شاداب باقی بماند. فرمولاسیون این محصول فاقد چربی است و هیچ‌گونه حس سنگینی و چربی را روی پوست ایجاد نمی‌کند.

این محصول با کم ‌کردن خطرات ناشی از آفتاب و عوامل محیطی، برای استفاده روزانه و محافظت از پوست، بهترین گزینه است. ضد آفتاب بی رنگ واتر ژل هیدروبوست SPF50 نوتروژینا غیر کومدون زا بوده، بنابراین منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و باعث ایجاد جوش و اکنه نمی‌شود. به علاوه، بافت سبکی دارد و به راحتی جذب پوست می‌شود، بنابراین با استفاده از این ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس، پوست شما محافظت شده و نرم و لطیف باقی می‌ماند.


راهنمای انتخاب ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس

3. کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل Bright Boost با SPF30

کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل Bright boost با spf 30

کرم ضد آفتاب مناسب پوست‌های خشک و حساس با SPF 30 نوتروژینا مدل Bright boost، از جمله کرم‌های ضروری برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. این محصول یکی از ضد افتاب های پرفروش نیتروژینا است که خاصیت روشن‌کنندگی نیز دارد به گفته کمپانی سازنده آن، مناسب انواع پوست است. با این حال بر اساس تجربه مشتریان می‌توانیم بگوییم که تیپ پوست های نرمال و خشک رضایت بالایی از این محصول داشته‌اند و افرادی که پوست های مختلط و چرب داشتند، رضایت چندانی از کارایی آن نداشتند.

این کرم ضد آفتاب به دلیل دارا بودن فرمولاسیون باکیفیت، سبک و لطیف است و از ایجاد حس چربی و سنگینی بر روی پوست جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، این محصول قابلیت ترمیم بافت آسیب‌دیده پوست را نیز دارد. این کرم ضد آفتاب به دلیل عناصر ارزشمندی چون نوگلوکزامین، بذر مورینگا، ویتامین C و  E که در خود جای داده است، توانایی تقویت سلامت پوست را دارد.

علاوه بر این، این کرم ضد آفتاب طوری ساخته شده است تا در برابر آب مقاوم باشد و به دلیل فرمولاسیون با کیفیت، حالت ماسیدگی روی پوست به وجود نمی‌آورد. این محصول با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌شود و با حجم 50 میلی‌لیتر، برای استفاده طولانی‌مدت مناسب است. به طور کلی اگر به دنبال یک کرم ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس با خواص ترمیم‌کنندگی و روشن‌کنندگی پوست هستید، کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل Bright boost با spf30 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.


4. کرم ضد افتاب وکالیکرم ضدآفتاب وکالی

کرم ضدآفتاب وکالی از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده و در حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشیدی بسیار قوی عمل می‌کند. این کرم ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس خاصیت درمانی و ترمیم‌کنندگی بافت‌های مرده و آسیب‌دیده را داراست. با کلاژن سازی، از پیری زودرس و ایجاد چین‌وچروک جلوگیری می‌کند و به صورت طبیعی پوست را جوان‌تر می‌کند.

این کرم ضد آفتاب شامل ویتامین‌های A، C و E است که به پوست شما شادابی و سلامتی می‌بخشد و تمام لک‌ها و جای جوش و زخم‌های قدیمی را نیز از بین می‌برد. همچنین، این کرم دارای خاصیت آبرسانی به پوست شما است و حاوی آنتی‌اکسیدان است که به جلوگیری از آسیب‌دیدگی پوست کمک می‌کند.

کرم ضد آفتاب وکالی دارای SPF 50 و حداکثر حفاظت پوست در رنکینگ PA+++ است. همچنین، با داشتن خاصیت ضدجوش و لطیف کننده پوست، برای تمام تیپ‌های پوستی، برای صورت و بدن و همچنین برای خانم‌ها و آقایان مناسب است.

 


5. فلوئید ضد آفتاب گیاهی SPF50 سلنزفلوئید ضد آفتاب گیاهی SPF 50 سلنز

فلوئید ضد آفتاب گیاهی SPF50 سلنز از بهترین و مطمئن‌ترین ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس است که گزینه‌ای عالی برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محسوب می‌شود. این محصول با فرمولاسیون گیاهی و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر، الکل، پارابن، عطر و روغن‌های معدنی تولید شده است. بنابراین، این ضد آفتاب برای انواع پوست‌ها، به ویژه پوست های خشک، خیلی خشک، دهیدراته و حساس مناسب است.

این ضد افتاب محافظت کاملی در برابر اشعه‌های UVA/UVB خورشید ارائه می‌کند، از پیری پوست، لکه‌های ناشی از تابش خورشید و آفتاب‌سوختگی جلوگیری کرده و فاقد چربی است؛ به همین دلیل حس سنگینی و چربی به پوست نمی‌دهد. این ضد آفتاب برای پوشش صورت و گردن و برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب است. خوشبختانه جلوه‌ای مات و غیر براق بر روی پوست ایجاد کرده و اثر سفیدی روی پوست باقی نمی‌گذارد.

در نتیجه اگر دنبال یکی از بهترین انواع ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس هستید، فلوئید ضد آفتاب گیاهی SPF 50 سلنز انتخابی عالی و مناسب برای شما خواهد بود.

 


6. کرم ضد افتاب و مرطوب کننده صورت و بدن AVONکرم ضد افتاب و مرطوب کننده صورت و بدن Avon

 

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده صورت و بدن Avon با محصولی برای انواع پوست‌ها، به ویژه پوست‌های نرمال و خشک بسیار مناسب است. این کرم ضد آفتاب از نوع SPF 50 بوده و با داشتن استاندارد DERMA 360 توسط متخصصین پوستی آزمایش شده است. از ویژگی‌های این کرم می‌توان به مقاومت در برابر آب و خاصیت مرطوب‌کنندگی بالای آن اشاره کرد.

این کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده پوست، تا 120 دقیقه در برابر آب مقاوم بوده و با جذب سریع و بدون ایجاد لکه سفید و چسبندگی بر روی پوست، نرمی و لطافت خاصی را به پوستتان می‌بخشد. این ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس برای محافظت از پوست صورت و بدن خانم‌ها و آقایان بی‌نظیر است و با فیلترهای UVA  و UVB پلاس خود به صورت بهینه از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند.

 

 

 

 


7. کرم ضد افتاب پوست خشک و حساس پیکسل

پیکسل، یک برند جدید و نوآورانه در عرصه محصولات ضد آفتاب است که با ارائه فرمولاسیون‌های تخصصی توانسته است جایگاه خود را در بازار محصولات مراقبت از پوست پیدا کند. یکی از محصولات برجسته این شرکت، کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 برای پوست های خشک و حساس پیکسل و کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 پوست خشک و حساس پیکسل است.

نوع بی رنگ این ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس هیچ‌گونه اثری بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. نوع رنگی این محصول نیز در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و بژ طلایی عرضه می‌شود. این ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، از قرمز شدن و سوختن پوست نیز جلوگیری می‌کند.

این کرم ضد آفتاب، دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را از دیگر ضد آفتاب‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. اولین ویژگی آن، محافظت کامل در برابر اشعه فرابنفش است. ویژگی دیگر این کرم ضد آفتاب، سبک بودن آن است که باعث می‌شود پوست را حتی پس از استفاده طولانی‌مدت نیز سنگین نکند. همچنین، این ضد آفتاب دارای خاصیت مرطوب کننده عمقی و آبرسان قوی است که پوست را نرم و لطیف می‌کند.

ضد حساسیت بودن این کرم ضد آفتاب یکی از دیگر ویژگی‌های آن است که باعث می‌شود افراد با پوست حساس نیز بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین، این کرم ضد آفتاب سرشار از ویتامین، مواد مغذی و حاوی هیالورونیک اسید نیز هست که پوستتان را شاداب و جوان نگه می‌دارد.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 پوست خشک و حساس پیکسل

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 پوست خشک و حساس پیکسل 50ml


سخن پایانی

در این مطلب معتبرترین برندهای ضد افتاب مناسب پوست های خشک و حساس را به شما معرفی کردیم. حال دیگر می‌توانید با اطلاعات کافی نسبت به خرید بهترین ضد آفتاب مناسب پوست خود اقدام بفرمایید و زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه دهید. اگر در زمینه انتخاب ضد آفتاب تجربیات ارزشمندی دارید، خوشحال می‌شویم آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *