محصولات ارایشی

ترفندهای آرایش فصل پاییز (8 ترفند کاربردی)

ترفندهای آرایش فصل پاییز ارایشی جانان

ترفندهای آرایش فصل پاییز

فصل پاییز یکی از زیباترین فصل‌ها است. خش خش برگ‌ها زیر پاها و خنکی هوا، به شما لذت فوق العاده‌ای خواهد داد. به طوری که دوست دارید هر روز برای بهبود روحیه خودتان هم که شده، به پیاده روی بروید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای خارج شدن از منزل همواره آرایش می‌کنید، باید متناسب با فصل پاییز آرایش خودتان را انتخاب کنید. استفاده از لوازم آرایشی مناسب فصل پاییز و در نظر گرفتن بهترین ترفندهای آرایش فصل پاییز اهمیت بسیار زیادی دارند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد ترفندهای آرایش پاییزی با شما صحبت کنیم. بنابراین، اگر هدف شما این است که یک آرایش جذاب در فصل پاییز داشته باشید، با ما همراه باشید.

تفاوت آرایش در فصل پاییز با فصل‌های دیگر

فصل پاییز یک فصل با آب و هوای سرد و خشک است. البته شرایط آب و هوایی در هر یک از مناطق کشور ایران متفاوت بوده و ممکن است شرایط فصل پاییز در هر یک از شهرها یکسان نباشد. با این حال در عموم مناطق کشور ایران، آب و هوای فصل پاییز خنک‌تر از تابستان و البته گرم‌تر از زمستان است. افرادی که پوست حساسی دارند، در این فصل بیشتر با خشکی پوست مواجه می‌شوند.

پوسته پوسته شدن پوست در فصل پاییز یک مشکل رایج است که تقریبا همه افراد با آن مواجه می‌گردند. اگر به درستی پوست خودتان را در فصل پاییز آبرسانی نکنید، ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوید که یکی از آن‌ها خشک شدن پوست است. اگزما و لکه‌های پوستی و … از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است در صورت نداشتن روتین مناسب آرایش در فصل پاییز رخ بدهند.

بنابراین، اگر می‌خواهید در فصل پاییز آرایش خوبی داشته باشید، حتما باید از نکات آرایشی مفیدی نیز استفاده کنید. در غیر این صورت آرایش صورت شما دچار مشکل شده و ممکن است پس از پایان پاییز، متوجه خراب شدن پوستتان و لکه‌های پوستی متنوعی باشید.

ترفندهای ارایشی پاییز

ترفندهای آرایش فصل پاییز

برای آرایش در فصل پاییز باید یک سری اصول را در نظر بگیرید تا پوستی شاداب، بدون مشکل و جذاب داشته باشید. اول از همه به شما توصیه می‌کنیم که برای آرایش کردن در فصل پاییز زیاده روی نکنید. به مقدار کمی آرایش بسنده کنید و اجازه دهید زیباترین خودتان باشید. این روزها سادگی بیشتر از استفاده از لوازم آرایشی پررنگ و متنوع، ترند شده است. پس با خیالی راحت و با توجه به ترفندهای آرایش در فصل پاییز، زیبایی خودتان را تضمین کنید. با ما همراه باشید تا شما را با ترفندهای آرایش مناسب فصل پاییز آشنا کنیم.

1. کرم مرطوب کننده و آبرسان را فراموش نکنید

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید برای آرایش در فصل پاییز به آن توجه داشته باشید، استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب است. پوست ما در فصل پاییز در معرض خشکی بیش از حدی قرار می‌گیرد و حتما باید برای اینکه آن را آبرسانی کنید، از کرم‌های مرطوب کننده مناسب استفاده نماییم.

از کرم‌های مرطوب کننده مخصوص پوست خودتان استفاده کنید. اگر پوست چرب دارید، باید به سراغ کرم‌های مرطوب کننده مخصوص پوست چرب بروید. اگر پوست خشکی دارید، باید کرم‌های آبرسان قوی مناسب پوست خشک را تهیه کنید. پس از تهیه کرم مناسب هر روز حداقل 2 بار پوست خودتان را با کرم مرطوب کننده، آبرسانی نمایید. بهترین زمان برای مرطوب کردن پوست، شب‌ها قبل از خواب است. در این صورت مواد مغذی موجود در کرم نیز وارد پوست شما خواهد شد.

2. ضد آفتاب برای فصل پاییز ضروری است

احتمالا تا به حال ترفندهای آرایش فصل پاییز را دیده‌اید و تبلیغات مختلف را در این زمینه بررسی کرده‌اید، اما در هیچ کدام از این محتواها به شما توصیه نشده است که از ضدآفتاب استفاده کنید. درست است که استفاده از رژ مناسب، کرم پودر و کانسیلر به زیبایی شما کمک بسیار زیادی می‌کند؛ اما قرار نیست در این فصل که اشعه آفتاب بسیار شدید و برای پوست شما مخرب است، از ضد آفتاب استفاده نکنید.

یکی از ترفندهای آرایش فصل پاییز که نباید آن را فراموش کنید، استفاده از ضد آفتاب مناسب برای فصل پاییز است. ضد آفتاب‌هایی که دارای SPF بالا هستند، بهترین انتخاب برای استفاده در فصل پاییز محسوب می‌شوند. دیگر انتخاب ضد آفتاب رنگی و غیر رنگی به شما بستگی دارد؛ ولی حتما اقدام به خرید ضد آفتاب‌های باکیفیت کنید تا خیالتان از بابت زیبایی که به پوست شما می‌دهد، راحت باشد.

3. کرم پودر مناسب پوست خود را بشناسید

اگر بخواهیم تخصصی‌تر در مورد ترفندهای آرایش فصل پاییز صحبت کنیم، باید به سراغ انتخاب کرم پودر مناسب برویم. رنگ کرم پودر چیزی نیست که بتوانیم یک توصیه کلی در مورد آن داشته باشیم. چون هر یک از افراد دارای پوست متفاوتی‌اند و قطعا رنگ پوست آن‌ها روی انتخاب رنگ کرم پودر مناسب موثر است. با این حال اگر می‌خواهید بدانید که چه رنگ کرم پودری را برای آرایش روزانه خودتان انتخاب کنید، ما به شما رنگ‌های تیره و برنزی را پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر آن هر چقدر بتوانید به سراغ کرم پودرهای مخملی و مات‌تری بروید، آرایش زیباتری نیز خواهید داشت.

ترفندهای ارایش فصل پاییز

4. از برنزر مناسب برای آرایش در فصل پاییز استفاده کنید

اگر می‌خواهید آرایش جذابی در فصل پاییز داشته باشید، باید به سراغ برنزرهای جذاب نیز بروید. بسیاری از افرادی که در این زمینه متخصص و کارکشته هستند، بر این عقیده هستند که برنزر برای آرایش در فصل پاییز طراحی شده است. می‌توانید با مقدار کمی برنزر روی بخش‌هایی از صورت خودتان، درخشش طبیعی صورت را چندین برابر کنید.

شاید بر اساس رنگ پوستتان نیاز به آزمون و خطا برای انتخاب بهترین برنزر داشته باشید؛ اما سعی کنید که از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و بهترین برنزر را برای تکمیل آرایش خودتان در فصل پاییز استفاده نمایید. تم آرایش پاییزی معمولا مات انتخاب می‌شود. بنابراین، نیازی نیست که به سراغ برنزرهای براق بروید که صورت شما را برق می‌اندازند.

5. سایه چشم مناسب فصل پاییز را انتخاب کنید

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ترفندهای آرایش فصل پاییز برای چشم برویم، باید یک نکته مهم را به شما یادآوری کنیم و آن هم این است که همیشه قرار نیست از هر لوازم آرایشی برای آرایش کردن استفاده کنید. به طور مثال یک آرایش پاییزی روزمره نیازی به سایه چشم ندارد. می‌توانید با کرم مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب و کرم پودر، خط چشم و یک رژ ملایم، آرایش بسیار جذابی داشته باشید. با این حال اینکه سایه چشم مناسب فصل پاییز چیست؟ برای افرادی که به دنبال یک آرایش کامل در فصل پاییز هستند تا با آن درخشش بیشتری داشته باشند، بسیار مهم است.

سایه‌های چشم مناسب فصل پاییز رنگ‌های خنثایی دارند. رنگ‌هایی مانند رنگ بژ، رنگ خاکی و قهوه‌ای بهترین گزینه برای آرایش پاییزی شما هستند. اگر هم به دنبال رنگ‌های براق می‌گردید، می‌توانید رنگ طلایی را برای آرایش خودتان انتخاب نمایید. با این حال نباید در استفاده از سایه چشم‌های براق در این فصل زیاده روی کنید. رنگ‌های مخملی سایه چشم و مات بهترین گزینه برای آرایش شما در فصل پاییز شناخته می‌شوند.

6. چشمان خودتان را با خط چشم و ریمل برجسته کنید

اگر دوست دارید چشمانی زیبا و درخشنده در آرایش خودتان داشته باشید، باید آن‌ها را با خط چشم برجسته کنید. رنگ‌های خط چشم بسیار متنوع هستند و می‌توانید مطابق با رنگ چشم، نوع آرایش و سلیقه خودتان هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. خط چشم‌های قهوه‌ای رنگ برای فصل پاییز فوق‌العاده‌ای‌اند. به خصوص اگر دوست دارید یک آرایش ملایم داشته باشید.

استفاده از ریمل مناسب در کنار خط چشم بسیار مهم است. اگر می‌خواهید چشمانی برجسته و زیبا داشته باشید، حتما باید از ریمل‌های حجم دهنده استفاده کنید. می‌توانید به دنبال رنگ‌های متفاوت برای ریمل خودتان باشید و به سراغ ریمل‌های قهوه‌ای رنگ بروید. فراموش نکنید که در فصل پاییز احتمال بارش باران وجود دارد. پس اگر می‌خواهید زیر چشمان شما سیاه نشوند، بهتر است که از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده کنید.

لوازم ارایش مناسب فصل پاییز

7. با رژ گونه مناسب، به صورت خودتان روح بدهید

یکی از ترفندهای آرایش فصل پاییز که می‌تواند از سردی میکاپ جلوگیری کند، استفاده از رژ گونه مناسب است. در ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که دور رژ گونه‌های براق را خط بکشید. چون آن‌ها می‌توانند باعث بهم ریختن توازن آرایش پاییزی شما شوند.

رنگ رژ گونه انتخابی برای آرایش فصل پاییز نیز مهم است. می‌توانید از رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قرمز و قهوه‌ای برای زیباتر کردن گونه‌های خودتان استفاده کنید. رژ گونه‌هایی که تم سرد دارند، مانند رژ گونه‌های قرمز و صورتی می‌توانند روی زیبایی آرایش شما در فصل پاییز تاثیر منفی داشته باشند. پس آن‌ها را انتخاب نکنید.

8. رژ لب مناسب آرایش فصل پاییز را فراموش نکنید

در میان تمامی لوازم آرایشی که فصل پاییز به شما معرفی کردیم، رژ لب یکی از مهم‌ترین‌ها است. رژ لب‌های پاییزی در طیف‌های رنگی مختلفی موجود هستند و شما باید مطابق با سبک آرایش، رنگ پوست و سلیقه خودتان بهترین رژ لب را انتخاب کنید.

رنگ‌های محبوب رژ لب پاییزی شامل رنگ نارنجی، قرمز و صورتی هستند. برای اینکه لب‌های شما در روزهای سرد پاییزی خشک نشوند، بهتر است که قبل از زدن رژ لب به لب‌های خودتان از بالم لب استفاده نمایید. در این صورت لب‌های شما نرم و جذاب به نظر خواهند رسید.

ترفندهای پاک کردن آرایش در فصل پاییز

بهترین ترفند برای ارایش در فصل پاییز

شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم که همانطور که ترفندهای آرایش فصل پاییز منحصر به فرد هستند، پاک کردن آرایش روی صورتتان در این فصل هم بسیار مهم است. با توجه به شرایط آب و هوایی فصل پاییز و خشک بودن آن، باید تا جای ممکن از پاک کننده‌های آرایشی استفاده کنید که به پوست شما آسیبی وارد نمی‌کنند و آن را هیدراته نگه می‌دارند. توصیه ما استفاده از شوینده‌های فومی است. بهتر است که تنبلی نکنید و هر روز از تونر برای پاک کردن آرایش خودتان استفاده نکنید.

پس از اینکه مراحل شستشوی صورت خودتان را با فوم شستشوی صورت انجام دادید، نوبت به پاک کردن آلودگی‌هایی می‌رسد که از چشم شما دور مانده‌اند. به خصوص اگر در کلان شهرهای بزرگ که آلودگی هوا در آن‌ها بیداد می‌کند، زندگی می‌کنید؛ باید از میسلار واتر استفاده کنید. در این صورت تمامی آلودگی‌های روی سطح پوست شما پاک می‌شوند و می‌توانید پوستی شاداب و بدون لک داشته باشید. در نهایت قبل از اینکه به رختخواب بروید، مقداری آبرسان به پوست خودتان بزنید تا پوست شما در طول شب هیدراته بماند و آماده آرایش روزانه شما باشد.

خرید بهترین لوازم آرایشی مناسب فصل پاییز

حال که با ترفندهای آرایش فصل پاییز آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که به بهترین فروشگاه برای خرید بهترین لوازم آرایشی مناسب فصل پاییز مراجعه کنید. یکی از مشکلات رایجی که باعث می‌شود برخی از افراد با مشکلات پوستی در هر فصلی مواجه شوند، استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت که دارای مواد مضر برای پوست هستند، می‌باشد. به همین خاطر همواره به شما توصیه می کنیم که بهترین لوازم آرایشی را برای فصل پاییز انتخاب کنید تا دچار پوسته پوسته شدن پوست و مشکلات مختلف دیگر نباشید.

فروشگاه ارایشی و بهداشتی جانان، ارائه دهنده بهترین لوازم آرایشی مناسب فصل پاییز است. این فروشگاه تنها اقدام به فروش محصولاتی می‌کند که از کیفیت و اثربخشی آن‌ها مطمئن بوده و می‌تواند با تضمین آن‌ها را به شما معرفی کند. به همین خاطر اگر به دنبال لوازم آرایشی باکیفیت خارجی و اورجینال می‌گردید، می‌توانید به سایت جانان مراجعه کنید و لوازم آرایشی موجود در این فصل را بررسی نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم آرایشی و یا نحوه خرید، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه جانان نیز در ارتباط باشید.

سخن پایانی

اهمیت داشتن یک آرایش پاییزی جذاب آنقدر زیاد است که پیشنهاد می‌کنیم حتما از ترفندهای آرایش فصل پاییز کمک بگیرید. در این مقاله 8 ترفند برای آرایش در فصل پاییز را به شما معرفی کردیم. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، ضد آفتاب مناسب، کرم‌های رنگی و رژ گونه و لب مهم هستند. نوع این لوازم آرایشی و بهداشتی پوست نیز باید مطابق با فصل پاییز تهیه شوند. بنابراین، اولویت خودتان را برای خرید این لوازم آرایشی پاییزی در نظر بگیرید و آن‌ها را برای داشتن استایل خاص، انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *