مراقبت از پوست

بهترین روتین پوست های چرب و مختلط

روتین پوست های چرب و مختلط

همه ما دوست داریم پوستی صاف، شفاف و سالم داشته باشیم. داشتن یک روتین پوستی روزانه و حرفه‌ای کمک می‌کنه تا پوستمان همچون آینه بدرخشد. البته هر نوع پوستی روتین متناسب با خودش رو دارد. در این پست درباره روتین پوست های چرب و مختلط صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید تا با یک روتین پوستی مناسب پوست چرب و مختلط با استفاده از بهترین برند محصولات پوستی موجود در بازار آشنا بشوید.

البته قبل از شروع مقاله حضور شما عزیزان عرض می کنیم که این روتین پوستی و محصولاتی که گفته شده پرفروش و ترند ترین روتین پوست های مختلط و چرب از دید و میزان رضایت مشتریان عزیز فروشگاه جانان و فروشگاه های معتبر لوازم ارایشی و بهداشتی هست که جمع اوری کردیم، و در اختیار شما عزیزان قرار می دیم.

نکته خیلی مهم که برای تهیه محصولات روتین پوستی خودتون باید در نظر بگیرید اینکه ممکنه به خاطر یکی از خصوصیات پوستی که شما دارید هر محصولی در هر مقاله ای که معرفی می شه مناسب پوست شما نباشه. پس توصیه ما اینکه بهتر هست قبل از انتخاب قطعی محصول با ما مشورت کنید، تا ما بهترین محصول رو با توجه به نوع پوست شما معرفی کنیم. ما مشتاقانه منتظر مشاوره به شما هستیم تا پوستی زیبا داشته باشید.

برای گرفتن مشاوره می تونید با شماره 09101699865 در واتساپ و یا از طریق شبکه های اجتماعی ما که لینکشون پایین صفحه قرار داره با ما در ارتباط باشید، و یا از طریق ایکن واتساپ پایین صفحه پیامتون رو ارسال کنید.

روتین پوست های چرب و مختلط

اکثر مشکلات پوستی به‌دلیل بی‌توجهی به پوست و عدم انجام مراقبت‌های پوستی لازم به وجود می‌آیند. روتین پوستی با دو هدف صورت می‌گیرد، یکی حفظ سلامتی پوست و دیگری رفع مشکلات آن. ابتدا ببینیم که روتین پوست چیست؟ سپس روتین پوستهای چرب و مختلط را توضیح می‌دهیم.

روتین پوست چیست؟

روتین پوست به مجموعه‌ای از اقدامات مراقبت از پوست گفته می‌شود که با استفاده از محصولات تخصصی پوست،  به‌صورت مستمر و در درازمدت انجام می‌گیرد. این روال مراقبت از پوست برای همه افرادی که خواهان پوستی سالم و شفاف هستند، لازم است. به‌عبارتی هم کسانی که دچار مشکلات پوستی هستند و هم کسانی که در حال حاضر پوستی بدون نقص دارند، باید یک روتین پوستی متناسب با نوع پوست خود داشته باشند. بدین ترتیب برای دسته اول مشکلات پوستی به مرور زمان از بین می‌رود و برای دسته دوم هم سلامتی پوستشان تا همیشه ماندگار خواهد بود.

بهترین برند محصولات مراقبت پوستی

در ادامه روتین پوست های چرب و مختلط را توضیح می‌دیم. همچنین یکی از بهترین برندهای محصولات مراقبت پوستی خارجی یعنی برند نوتروژینا (neutrogena ) را به شما معرفی می‌کنیم. برند نوتروژینا ساخت کشور آمریکا است. البته محصولات برند نیتروژینا در کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس نیز تولید می‌شود که تماما از فرمول‌های تخصصی نوتروژینای آمریکایی گرفته‌شده‌اند و کیفیت همه آنها با نوترژینای آمریکایی اصل یکسان است.

برند نیتروژینا یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش بازار محسوب می‌شود و محبوبیت ویژه‌ای در سراسر جهان دارد. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات همچون محصولات مراقبت از پوست، محصولات ضد آفتاب، محصولات درمانی برای پوست، محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از مو رو تولید می‌کند.

محصولات مراقبت از پوست نیتروژینا شامل انواع تونر، پاک کننده‌ها، سرم‌های مرطوب کننده، آبرسان‌، انواع ماسک  و … است که  در روتین پوستهای چرب و مختلط عملکرد خوبی دارند. از این جمله می‌توان به ژل شستشو، ابرسان، مرطوب کننده، ضد آفتاب، کرم دور چشم و میسلار واتر نیتروژینا اشاره کرد که جزء پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات مراقبت پوستی و آرایشی بازار به شمار می‌روند.

 

یکی از بهترین برند های محصولات پوستی

 

روتین پوست های چرب و مختلط شامل چه محصولاتی است؟

قبل از شروع روتین پوستی باید محصولات مراقبت پوستی سازگار با پوستتان را تهیه کنید. یک روتین پوستی کامل شامل میسلار، ژل شست و شو، تونر، دور چشم، آبرسان، مرطوب کننده و ضد آفتاب است. در ادامه  مراحل و نحوه استفاده  هرکدام از این محصولات را در روتین پوستهای چرب و مختلط توضیح داده‌ایم.

مراحل روتین پوستهای چرب و مختلط

محصولاتی که در بالا ذکر کردیم در روتین پوستهای چرب و مختلط باید با همدیگر و هر روز دو بار استفاده بشوند. یکبار صبح پس از بیدار شدن و مرتبه دوم شب قبل از خواب. مراحل و نحوه استفاده از محصولات روتین پوستی باید به صورت زیر رعایت شود.

شستشوی صورت

قبل از انجام روتین پوستهای چرب و مختلط، ابتدا باید صورتتان رو با ژل شستشو تمیز کنید. کافی است مقدار مناسبی از ژل را کف دستتان بریزید و دستانتان را به هم بمالید تا شوینده کف کند. صورتتان را با کف شوینده به خوبی بشویید و بعد از آن صورتتان رو با آب بشویید و با یک حوله نرم خشک کنید.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا یکی از بهترین ژل‌های شستشوی موجود در بازار است که برای انواع پوست از جمله پوست‌های مستعد آکنه و دارای جوش هم مناسب است و عملکرد خوبی دارد. این ژل فاقد چربی است و قدرت پاک‌کنندگی عمیق پوست را دارد. ژل شستشوی نیتروژینا هم جوش‌های به‌وجود آمده را درمان می‌کند؛ هم اینکه از بروز جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند. این ژل پوست رو شفاف کرده و مانع از ایجاد چین‌وچروک‌های زودهنگام می‌شود.

تونر؛ سرم‌های پوستی؛ آبرسان

تونرها بعد از پاک کردن آرایش پوست و شستشوی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک تونر باکیفیت با فرمولاسیون مناسب و ترکیبات خوب، پوست شما را سرحال می‌کند و باعث احیا و تغذیه آن می‌شود. تونر نوتروژینا یکی از محصولات باکیفیت بازار است که تأثیر عمیقی روی سلامتی پوست دارد و مواد حیاتی پاک شده از پوست را احیا می‌کند.

بعد از تونر اگر دارای مشکلات پوستی مثل لک، تیرگی، افتادگی و جوش هستید باید از سرم های پوستی استفاده کنید، البته باید سرم‌ صورت مناسب (سرم ویتامین سی، سرم نیاسینامید و …) را به پوستتان بزنید و بعد از آن نوبت به آبرسان می‌رسد. برند نیتروژینا محصولات آبرسان پوستی را به بازار عرضه کرده که جزء محصولات پرفروش این برند به حساب می‌آیند. این محصولات بافت سبکی دارند و زود جذب پوست می‌شوند. آبرسان‌های نوتروژینا شادابی را به پوست‌های خسته و کِدر باز می‌گردانند.

ابرسان نوتروژینا

مرطوب کننده؛ ضد آفتاب؛ کرم دور چشم

کرم‌های مرطوب کننده به‌ویژه برای رطوبت‌رسانی به پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه مناسب‌اند. مرطوب کننده برند نیتروژینا با استفاده از مواد مناسب برای انواع پوست‌ها تهیه شده. کرم‌های مرطوب کننده فاقد چربی نیتروژینا بافت سبکی دارند و فاقد مواد روغنی و مسدود کننده‌ی منافذ پوستی هستند. این کرم‌ها پوست را آبرسانی می‌کنند و از براق شدن پوست یا ایجاد آکنه در پوست‌های مستعد جوش جلوگیری می‌کنند.

پس از مرطوب کردن پوست نوبت به کرم ضدآفتاب می‌رسد و در آخر هم باید کرم دورچشم بزنید. توجه داشته باشید ضدآفتاب در روتین شب استفاده نمی‌شود و فقط برای روتین روز است. البته ضدآفتاب باید در طول روز دو سه مرتبه تمدید شود. ضدآفتاب‌ها خاصیت ضدلک هم دارند. کرم‌‌ ضد آفتاب رو حتما باید به اندازه دو ‌انگشت کامل در هر دفعه بزنید.

در مرحله آخر هم باید از کرم‌های دور چشم استفاده کنید. کرم دور چشم نوتروژینا برای رفع خستگی چشم مناسب‌اند و پوست ناحیه دور چشم را نرم و لطیف می‌کنند. این محصول پوست دور چشم را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند.

مهم‌ترین مرحله قبل از شروع روتین پوست؛ پاک کردن آرایش

گفتیم که اولین مرحله شروع روتین پوستهای چرب و مختلط شستشوی صورت با استفاده از ژل شستشوی مناسب است اما این کار برای زمانی است که پوست شما هیچ آرایشی ندارد. اگر آرایش صورت داشته باشید، حتما باید با استفاده از میسلار واتر، پوستتان را از هرگونه مواد آرایشی پاک کنید. حتی زمانی که از ضدافتاب رنگی استفاده می کنید.

نحوه استفاده از میسلار به این صورت است، یک بار در روز و یک بار در شب مقدار مناسبی از آن را روی پد می‌ریزید و به‌آرامی روی سطح پوست می‌مالید. توجه داشته باشید، فقط بعضی از میسلار واترها برای پاکسازی دور چشم و لب مناسب هستند؛ پس حتما قبل از استفاده بروشور محصول را با دقت بخوانید.

میسلار واتر نیتروژنا یکی از محصولات پرفروش بازار محسوب می‌شود. این محصول کارکرد فوق‌العاده‌ای دارد. همراهان گرامی می‌تونید میسلار سازگار با پوستتان را با قیمت مناسب از سایت ما خریداری کنید.

محصولات نوتروژینا

با محصولات نوتروژینا زیبایی و سلامت پوستتون رو تضمین کنید

سخن پایانی

روتین پوستی یکی از راه‌های داشتن پوستی سالم و شفاف است. یک روتین پوستی کامل از میسلارواتر، تونر، ژل شستشو، سرم، آبرسان، مرطوب کننده، ضدآفتاب و دورچشم تشکیل شده است. برای اینکه روتین پوستی نتیجه خوبی داشته باشد، باید به صورت مداوم تکرار بشود و مهم‌تر از آن، از محصولات مراقبت پوستی باکیفیتی استفاده بشود.

محصولات برند نیتروژینا یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی برای روتین پوستهای چرب و مختلط هستند. محصولات این برند از جمله میسلار واتر نیتروژینا، آبرسان و … با استفاده از مواد باکیفیت، فاقد چربی و بدون تست حیوانی تهیه شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *