مراقبت از پوست

بهترین روتین پوست های نرمال تا خشک

روتین پوست های نرمال تا خشک

پوست سالم و شفاف از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در زیبایی است، اما برای رسیدن به چنین هدفی باید به یک روتین مناسب و اصولی پایبند بود. طبق آمار و بررسی‌های صورت گرفته بیشتر مردم پوست نرمال تا خشک دارند که اگر به درستی از آن محافظت نکنند، خیلی زود دچار مشکلات مختلفی خواهند شد. از همین رو تصمیم داریم در ادامه یک نمونه روتین پوست های نرمال تا خشک را بررسی کنیم تا بتوانید با کمک آن پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

نکته مهم:

باید گفت که ما در این روتین پوستی بهترین محصولاتی که می‌توانید استفاده کنید را معرفی خواهیم کرد؛ و البته محصولاتی که بازخوردش رو از طرف مشتری های عزیزمون در طی این چند سال دریافت کردیم؛ اما برخی از این محصولات در انواع مختلفی موجود هستند که شما باید از نوع متناسب با پوست خودتان استفاده کنید. البته نگران این موضوع نباشید، زیرا تیم مشاوره فروشگاه آرایشی و بهداشتی جانان آماده است تا راهنمایی‌های لازم را انجام دهد و شما را برای یک خرید حرفه‌ای و کارآمد آماده کند.

برای گرفتن مشاوره می تونید با شماره 09101699865 در واتساپ و یا از طریق شبکه های اجتماعی ما که لینکشون پایین صفحه قرار داره با ما در ارتباط باشید، و یا از طریق ایکن واتساپ پایین صفحه پیامتون رو ارسال کنید. ما مشتاقانه منتظر شما عزیزان هستیم.

ترتیب کلی روتین پوست های نرمال تا خشک

این روتین پوستی شامل تمام موارد ضروری است و شما باید از آن‌ها دو بار در روز، یعنی صبح‌ها بعد از بیدار شدن و شب‌ها قبل از خواب استفاده کنید. البته مواردی چون میسلار واتر و ضدآفتاب روش استفاده‌ی متفاوتی دارند. برای مثال در روتین شب و قبل از خواب نیازی به استفاده از ضدآفتاب نیست، درحالی که طی روز باید 2 الی 3 بار این کرم روی پوست مجدد زده شود تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

حال ما در ادامه در جهت تکمیل کردن روتین پوست های نرمال تا خشک یکسری محصول که ترند و شناخته‌شده هستند را به شما معرفی می‌کنیم. این محصولات توانسته‌اند رضایت حداکثری مشتری‌ها را به‌دست آورند و تاثیرات بی‌نظیری داشته باشند.

میسلار سیمپل

اگر روی پوست صورت شما هرگونه مواد آرایشی وجود دارد، شما باید در اولین قدم روتین پوستی خود از یک میسلار واتر استفاده کنید. این محلول پاک‌کننده تمام آلودگی‌های روی منافذ پوست را پاک می‌کند و با این کار باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.

میسلار واتر سیمپل یکی از محبوب‌ترین محلول‌های پاک‌کننده است، زیرا فاقد هرگونه ماده شیمیایی حساسیت‌زا است. بنابراین اگر پوست نرمال تا خشک دارید و به دنبال میسلاری هستید که پوست شما را بدون کوچک‌ترین آسیب پاکسازی کند، سراغ برند سیمپل بروید.

میسلار نوتروژینا

در راستای معرفی میسلار در روتین پوست‌ های نرمال تا خشک، به میسلار نیتروژینا نیز باید اشاره کرد. این محصول علاوه‌ برآنکه پوست شما را از هرگونه آلودگی پاک می‌کند، می‌تواند در مرطوب کردن پوست نیز نقش داشته باشد. ویژگی‌های این محصول که باعث محبوبیت آن شده‌اند عبارتند از:

  • بافت سبک
  • دارای اسید هیالورونیک
  • نرم‌کننده پوست
  • ضد حساسیت و ضد التهاب

برای استفاده از هرکدام از میسلار واترها تنها نیاز است که مقدار مناسبی از محلول را روی یک پد آرایشی بریزید و پد را به آرامی روی آرایش صورت خود بکشید تا پوست کاملا تمیز شود.

ژل شست‌ و شو سیمپل

میسلار واترها معمولا نیاز به آبکشی ندارند، اما برای آنکه پوست از هرگونه آلودگی پاک شود توصیه می‌کنیم از ژل شست‌وشو استفاده کنید. سیمپل برای روتین پوست های نرمال تا خشک شوینده‌های مناسبی دارد که استفاده از آن‌ها پوست را به‌وضوح روشن می‌کند و تاثیرات مثبتی می‌گذارد.

ژل‌های شست‌وشوی این برند علاوه‌برآنکه پوست را از هرنوع آلودگی پاک می‌کنند در کنترل PH پوست و کوچک کردن منافذ نیز تاثیر دارند. در تولید ژل‌ شست‌وشوی سیمپل از مواد شیمیایی چون الکل، رنگ، عطر و … استفاده نشده است، بنابراین استفاده از آن باعث خشکی، حساسیت و قرمزی پوست نمی‌شود.

ژل شستشو

ژل شست‌ و شو صورت نوتروژینا

نیتروژینا نیز از دیگر برندهایی است که ژل شست‌وشوی باکیفیتی دارد. این شوینده سلول‌های مرده و باکتری‌هایی که باعث ایجاد جوش می‌شوند را از بین می‌برد و از آنجایی که فرمولاسیون ملایمی دارد، استفاده روزانه از آن مشکل‌ساز نخواهد بود.

نکته مثبتی که در رابطه با این محصول وجود دارد، این است که اگر شما این ژل را در روتین پوست های نرمال تا خشک قرار دهید دیگر نیازی به استفاده از لایه‌بردار نیست، زیرا این شوینده علاوه‌بر خاصیت تمیزکنندگی عمیقی که دارد، لایه‌برداری پوست را نیز به آرامی انجام می‌دهد که این موضوع به‌مرور باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.

تونر سیمپل

تونرها از جمله محصولاتی هستند که به سلامت پوست کمک می‌کنند، زیرا پاکسازی پوست را به بهترین شکل انجام می‌دهند. تونر سیمپل (simple) برای روتین پوست های نرمال تا خشک یک انتخاب مناسب است و می‌تواند در احیای پوست و تغذیه آن نقش موثری داشته باشد. شما باید از این محصول بعد از شست‌وشوی صورتتان با ژل استفاده کنید تا متوجه اثرگذاری آن شوید.

البته فراموش نکنید که تونرهای سیمپل انواع مختلفی دارند و شما باید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. در فروشگاه آرایشی و بهداشتی جانان انواع مختلف تونر موجود است، اما برای آنکه تصمیم درستی بگیرید، توصیه می‌کنیم حتما با مشاوران این مجموعه صحبت کنید.

تونر زیاجا

تونر دیگری که برای روتین پوست های نرمال تا خشک کاربرد دارد، تونر زیاجا است. در این محصول عصاره مانوکا وجود دارد و از آنجایی که ضدباکتریایی است، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. برای استفاده از هرنوع تونری، شما باید مقدار مناسبی از محلول را روی پد آرایشی بریزید و آن را روی پوست صورت به آرامی ماساژ دهید.

آبرسان و مرطوب‌کننده سیمپل

داشتن یک آبرسان و مرطوب‌کننده در هر روتین پوستی ضروری است. برای روتین پوست های نرمال تا خشک آبرسان و مرطوب‌کننده سیمپل را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول کیفیت عالی دارد و می‌تواند آبرسانی و حفظ رطوبت پوست را در بهترین حالت انجام دهد.

باید گفت که عدم استفاده از آبرسان و مرطوب‌کننده مشکل‌ساز است، زیرا هرچه پوست خشک‌تر باشد احتمال بروز مشکلات پوستی بیشتر می‌شود. البته محصولی که برای آبرسانی و مرطوب‌کنندگی پوست انتخاب می‌کنید نیز مهم است، زیرا اگر محصول کیفیت لازم را نداشته باشد نه‌تنها به سلامت و شادابی پوست کمک نمی‌کند، بلکه مشکلات دیگری را نیز به وجود می‌آورد.

آبرسان و مرطوب‌کننده‌هایی که توانسته‌اند رضایت اکثر مشتریان را به‌دست آورند برندهای مختلفی دارند که پیشنهاد ما به شما برای خرید این محصول برندهای دیگری چون بایودرما و نیتروژینا یا نوتروژینا هستند. این محصولات آبرسانی پوست را به‌خوبی انجام می‌دهند و باعث هیچگونه حساسیت و مشکل نمی‌شوند.

ضد آفتاب نوتروژینا

نیتروژینا علاوه‌ بر محصولاتی چون تونر، کرم دورچشم … ضدآفتاب نیز دارد. وجود یک ضدآفتاب باکیفیت و شناخته‌شده در روتین پوست های نرمال تا خشک یک امر ضروری است. ضدآفتاب علاوه‌ برآنکه از آسیب دیدن پوست توسط اشعه‌های مضر جلوگیری می‌کند، خاصیت ضدلک نیز دارد. بنابراین اگر پوست شما لک است، توصیه می‌شود به‌طورمرتب از ضدآفتاب استفاده کنید.

ضد آفتاب سلنز و ضدآفتاب اون نیز ترکیبات و فرمولاسیون مناسبی دارند و استفاده از آن‌ها به سلامت و زیبایی پوست کمک می‌کند. در روتین شب نیازی به استفاده از ضدآفتاب نیست و شما باید طی روز چندین مرتبه آن را تمدید کنید و مقداری که در هربار مصرف باید زده شود دو انگشت کامل است. دقت داشته باشید که حتما از ضدآفتاب به‌درستی استفاده کنید تا نتیجه مطلوبی را شاهد باشید.

دور چشم روتین پوست نرمال تا خشک

 

کرم دور چشم نوتروژینا

پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است، بنابراین باید در روتین پوستی خود به این بخش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. نیتروژینا در محصولات خود کرم‌های آبرسان مخصوص به دورچشم را دارد که این محصولات می‌توانند تیرگی و سیاهی را از بین ببرند و مانع ایجاد چین و چروک نیز بشوند.

کرم‌های دورچشم سیمپل نیز محبوب و پرطرفدار هستند، زیرا آبرسانی عمیقی انجام می‌دهند و خستگی دور چشم‌ها را از بین می‌برند. باید گفت استفاده از این محصولات واجب است، زیرا پوست دورچشم سریع‌تر از پوست سایر قسمت‌های صورت چروک می‌شود و روی زیبایی اثر می‌گذارد.

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین محصولاتی که می‌توانید از آن‌ها در روتین پوست های نرمال تا خشک استفاده کنید را معرفی کردیم. حال شما می‌توانید هرآنچه نیاز دارید را از فروشگاه آرایشی و بهداشتی جانان خریداری و باخیال راحت از آن‌ها استفاده کنید تا پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *