مراقبت از پوست

بهترین روتین پوست های حساس و دهیدراته

روتین پوست‌ های حساس و دهیدراته ارایشی جانان

اگر پوست حساس و دهیدراته دارید، باید بدانید که بیشتر از سایر افراد در معرض خطر پیری زودرس هستید و احتمالا زودتر از بقیه افراد چین و چروک اطراف چشم و لب را تجربه کنید. البته این در حالی است که پوست را به حال خود رها کنید و هیچ مراقبتی از آن انجام ندهید. ما تصمیم داریم در این مقاله روتین پوست های حساس و دهیدراته را موردبررسی قرار دهیم تا با انجام آن بتوانید پوستی سالم، شاداب و زیبا داشته باشید.

نکته خیلی مهم:

پیش از آنکه این روتین را بررسی کنیم، باید بگوییم که ما در این مقاله یکسری محصول را به شما معرفی خواهیم کرد که از جمله محصولات ترند و باکیفیت هستند و توانسته‌اند رضایت اکثر مشتریان را به‌دست آورند، و این اطلاعات رو ما با توجه به تجربه چندساله ای که تو این حوزه داریم در اختیارتون قرار می دیم. به این نکته نیز باید اشاره کرد که هر محصول خود نیز انواع مختلفی دارد که هرکدام برای پوست خاصی مناسب هستند؛ از همین رو تیم مشاوره فروشگاه آرایشی و بهداشتی جانان آماده است که بهترین محصولات را با توجه به نوع پوستتان به شما معرفی کند تا با استفاده از آن‌ها پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

برای گرفتن مشاوره می تونید با شماره 09101699865 در واتساپ و یا از طریق شبکه های اجتماعی ما که لینکشون پایین صفحه قرار داره با ما در ارتباط باشید، و یا از طریق ایکن واتساپ پایین صفحه پیامتون رو ارسال کنید.

روتین پوستی صحیح در یک نگاه

در روتین پوست های حساس و دهیدراته شما باید روزانه دوبار از این محصولات کنار هم استفاده کنید؛ یکبار صبح‌ها هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید و یکبار شب‌ها قبل از خواب. البته در میان این محصولات، ضدآفتاب را باید به شکل دیگری استفاده کرد که در ادامه به آن‌ اشاره خواهیم کرد.

میسلار واتر سیمپل

این مرحله از روتین پوستی به زمانی اختصاص دارد که شما روی صورت خود آرایش داشته باشید. میسلار واتر در حقیقت یک محلول پاک‌کننده آرایش است که می‌تواند منافذ پوستی شما را عمیقا از آلودگی‌ها و چربی‌ها پاک کند که انجام این کار به طور مرتب منجر به شادابی و شفافیت پوست خواهد شد. میسلار سیمپل در ترکیبات خود حاوی ویتامین C و B3 است و از آنجایی که فرمولاسیون گیاهی و ضدحساسیت دارد، استفاده از آن باعث خشک شدن پوست و سایر آسیب‌های احتمالی نخواهد شد.

روش استفاده از این محصول نیز به این شکل است که شما باید قبل از شستن صورت خود با آب، یک پد آرایشی را به میسلار واتر آغشته کنید و به آرامی آن را روی پوست صورت خود بکشید. پس از آنکه صورتتان را با این محلول پاک کردید، لزوما نباید صورت را آبکشی کنید، اما شستن صورت با ژل شست‌وشو یکی از مراحل روتین پوست های حساس و دهیدراته است.

ژل شستشوی سیمپل

میسلار واتر تاحد زیادی منافذ پوست را از وجود هرگونه آلودگی پاک می‌کند، اما گاهی‌اوقات آلودگی و مواد آرایشی به‌طورکامل از روی پوست پاک نمی‌شوند و همین موضوع باعث بروز جوش، آکنه، قرمزی و … می‌شود. از همین رو توصیه می‌شود در روتین پوست های حساس و دهیدراته از ژل شست‌وشوی سیمپل نیز استفاده کنید.

البته باید گفت که ژل شست‌وشو انواع مختلفی دارد، برای مثال یکی به کنترل چربی پوست کمک می‌کند و مدل دیگر به آبرسانی پوست؛ بنابراین حتما ژل شست‌وشوی مناسب با تیپ پوستی خود را خریداری کنید تا نتیجه‌ی مثبتی از آن ببینید.

در رابطه با نحوه استفاده نیز باید گفت که توصیه می‌شود دو بار در روز صورت خود را با شوینده مناسب پوستتان بشویید. برای اینکار لازم است مقدار مناسبی از ژل را کف دست خود بریزید و دستانتان را بهم بمالید تا شوینده کف کند و سپس صورت را به‌طورکامل با آن بشویید و در نهایت صورتتان را آبکشی کنید و با یک دستمال کاغذی، به‌آرامی پوست صورتتان را خشک کنید.

تونر روتین پوست های حساس و دهیدراته

تونر سیمپل

مرحله بعدی که در روتین پوست های حساس و دهیدراته باید رعایت شود، استفاده از تونر سیمپل است. تونر یکی از محصولات مراقبتی به شمار می‌آید که می‌تواند پاکسازی منافذ را انجام دهد و باعث شادابی پوست شود. تونر سیمپل در ترکیبات خود مواد مغذی بسیاری دارد که این ترکیبات می‌توانند به تنظیم PH پوست کمک کنند و التیام بخش پوست‌های حساس باشند.

پیشنهاد ما به شما این است که از تونر بعد شستن صورت با شوینده استفاده کنید تا اثرگذاری لازم را داشته باشد. برای استفاده از این محصول نیز شما به یک پد پنبه‌ای نیاز دارید؛ به‌طوری‌که باید پنبه را به تونر آغشته کنید و با حرکات آرام پد را روی پوست بکشید. بافت تونر سیمپل به‌شکلی است که به‌سرعت جذب پوست و تاثیرات خود را می‌گذارد.

آبرسان نوتروژینا

اگر به روتین پوست های حساس و دهیدراته اهمیت می‌دهید، باید گفت وجود یک آبرسان در این روتین بسیار کمک‌کننده خواهد بود. درواقع خشکی پوست دلیل اصلی ایجاد چین و چروک و از بین رفتن شادابی پوست است، از همین رو باید از محصولی استفاده کرد که خاصیت هیدراته کردن پوست را داشته باشد.

ژل آبرسان نوتروژینا یکی از قوی‌ترین و باکیفیت‌ترین آبرسان‌ها است که می‌تواند تا 24 ساعت آبرسانی پوست را تامین کند؛ اما با این حال توصیه می‌شود روزانه دو بار از این محصول در روتین پوستی خود استفاده کنید. این آبرسان علاوه‌ برآنکه خشکی پوست را برطرف می‏کند، از پوست دربرابر آلودگی‌های هوا نیز محافظت خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به بافت سبک، جذب بالا، فاقد الکل، ضدالتهاب و غیر کومدوژنیک بودن آن اشاره کرد. حال اگر شما می‌خواهید که از مزایای این محصول بهره‌مند شوید، می‌توانید به مقدار لازم آبرسان را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید که آبرسان جذب پوست شود.

مرطوب کننده سیمپل

وجود یک مرطوب کننده خوب نیز در روتین پوست های حساس و دهیدراته واجب است. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سیمپل محصولی است که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مرطوب کننده فرمولاسیونی برپایه آب دارد، از همین رو بافت سبکی روی پوست ایجاد می‌کند و جذب آن نیز بسیار راحت است. در ترکیبات این محصول ویتامین‌های مختلف، از جمله ویتامین E یافت می‌شود، بنابراین استفاده از آن‌ نه‌ تنها از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‏کند، بلکه خاصیت ضدسرطانی نیز دارد.

ضد افتاب روتین پوست های حساس و دهیدراته

ضد آفتاب سلنز

اکنون به یکی از مهم‌ترین محصولاتی که باید در روتین پوست های حساس و دهیدراته باشد می‌رسیم. ضدآفتاب از جمله محصولاتی است که تمام افراد با هر نوع تایپ پوستی باید از آن استفاده کنند، اما انتخاب نوع و مدل ضدآفتاب بسیار موضوع حساسی است.

ضدآفتاب برند سلنز (CELENES) برای پوست‌های حساس و دهیدراته یک انتخاب مناسب است. در ترکیبات این ضدآفتاب روغن بسیاری کمی استفاده شده و به همین دلیل Oil Free است؛ بنابراین استفاده از آن باعث ایجاد جوش روی پوست حساس شما نمی‌شود.

بافت سبک و ملایمی که دارد باعث شده این ضدآفتاب به‌خوبی جذب پوست شود و حالت براقی به پوست ندهد. ضدآب و کاور بالایی که دارد نیز از دیگر ویژگی‌های آن به‌شمار می‌آیند. بنابراین اگر برای پوست حساس و دهیدراته خود به‌دنبال یک ضدآفتاب هستید، پیشنهاد فروشگاه آرایشی و بهداشتی جانان به شما ضدآفتاب سلنز است. شما می‌توانید این محصول را طی روز چندین مرتبه تمدید کنید تا هیچ لک و جوشی روی پوستتان باقی نماند.

کرم دور چشم سیمپل

وجود کرم دور چشم در روتین پوست های حساس و دهیدراته ضروری است، زیرا پوست حساس دور چشم نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. از طرفی محصول دور چشم باید بسیار باکیفیت و خوب باشد تا بتواند شفافیت و احساس تازگی را به پوست دور چشم هدیه دهد، از همین رو ما به شما کرم دور چشم سیمپل را پیشنهاد می‌دهیم.

البته باید گفت کرم‌های دور چشم نیز انواع مختلفی دارند که شما باید متناسب با سن و وضعیت پوست خود مدل مناسبی از آن را تهیه کنید. توصیه می‌شود از کرم دور چشم مناسب خود روزانه دو بار استفاده کنید تا در مدت زمانی کوتاه نتیجه‌ی موثر آن را ببینید.

کرم‌های دور چشم سیمپل فاقد عطر، الکل، رنگ‌های مصنوعی و مواد شیمیایی مضر هستند و بالعکس ترکیباتی چون ویتامین B3، ویتامین B5، عصاره‌های گیاهی و … دارند. بنابراین اگر در روتین پوست های حساس و دهیدراته خود به دنبال یک کرم دور چشم هستید، به‌سراغ کرم‌های دور چشم برند سیمپل بروید.

سخن پایانی

در این مقاله مراحل روتین پوست های حساس و دهیدراته را بررسی کردیم و محصولات مناسبی که می‌توانید استفاده کنید را نیز گفتیم. حال اگر شما به دنبال داشتن پوستی سالم و شفاف هستید، توصیه می‌شود این روتین را به‌طورکامل انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *