محصولات ارایشی

نحوه استفاده از رژگونه مایع به شکل اصولی

نحوه استفاده از رژگونه مایع به شکل اصولی ارایشی جانان

نحوه استفاده از رژگونه مایع به شکل حرفه‌ای

رژگونه بخش مهمی از میکاپ ساده تا حرفه‌ای ست. این آرایش می‌تواند جذابیت صورت هر خانمی را دوبرابر کند. به‌شرطی‌که در جای درست و با مقدار مناسب استفاده شود. این موضوع در مورد رژگونه‌های مایع اهمیت بیشتری دارد، چرا که نحوه استفاده از رژگونه مایع کمی سخت‌تر از رژگونه‌های خشک و پودری است و نیاز به دقت بیشتری دارد.

نحوه استفاده از رژگونه مایع نیاز به آموزش دارد. این نوع رژگونه ممکن است ظاهر صورت شما را کیکی کند یا باعث ته‌نشین رژگونه به شکل خطوط ریز شود. تمام این موارد آرایش صورت شما را خراب می‌کنند.

رژگونه مایع  را بیشتر بشناسید

وقتی که از رژگونه مایع صحبت می‌شود، بیشتر افراد تعجب می‌کنند که آیا چنین رژگونه‌ای وجود دارد؟ چه‌طور استفاده می‌شود؟ آیا به‌اندازه رژگونه‌های پودری، صورت را زیبا و جذاب می‌کند؟

رژگونه مایع یک محصول آرایشی است که با اضافه کردن برافروختگی طبیعی به گونه‌ها، رنگ پوست شما را زنده می‌کند. این رژگونه برای انواع پوست مناسب است، اما برای پوست‌های خشک یا چین و چروک‌دار عالی عمل می‌کند، چون این فرمول‌ها در خطوط ریز پوست ته‌نشین نمی‌شوند. رژگونه مایع به‌راحتی استفاده می‌شود، برای استفاده کافی است آن را به انگشتان خود بمالید، به پوست بزنید و با انگشتان خود ترکیب کنید تا ظاهری تازه و درخشان داشته باشید. فرمول مایع معمولا ماندگاری بالایی دارد و در رنگ‌های هلویی، صورتی، قرمز، نارنجی و قهوه‌ای تولید می‌شود.

اگر با نحوه استفاده از رژگونه مایع آشنا باشید، این رژگونه می‌تواند به‌اندازه رژگونه پودری کاربرد داشته باشد، چرا که این رژها بهتر از از رژهای پودری در پوست می‌نشینند. با این حال این رژگونه‌ها مخصوص پوست سرد، گرم، تیره یا روشن نیستند و برای انواع پوست استفاده می‌شوند.

آشنایی با نحوه استفاده از رژگونه مایع

آماده‌سازی پوست قبل از هر نوع آرایش اهمیت دارد، بنابراین بهتر است قبل اینکه از رژگونه مایع استفاده کنید، اول مراقبت‌های پوستی را در نظر داشته باشید.رژگونه زدن به روش اصولی

نحوه استفاده از رژگونه مایع دست شما را برای هر نوع میکاپی باز گذاشته است. در واقع فرقی نمی‌کند که شما از چه نوع مواد آرایشی مثلاً برنزه‌کننده، کانسیلر، فیکس‌کننده، هایلایتر و… استفاده کرده باشید. در کل رژگونه مایع به‌راحتی می‌تواند با انواع میکاپ صورت هماهنگ شود.

یکی از مراقبت‌های پوستی مهم در مورد نحوه استفاده از رژگونه مایع این است که پوست شما هیدراته باشد، بنابراین برای زدن رژگونه مایع، حتما از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید یا زیرسازی آبرسانی انجام دهید. این زیرسازی بهتر است با فرمول رژگونه همخوانی داشته باشد. همچنین می‌توانید رژگونه را بعد از کرم پودر بزنید.

زیرسازی دقیق و درست، نحوه استفاده از رژگونه مایع را ساده‌تر می‌کند. از طرفی این زیرسازی اجازه می‌دهد که رژگونه بر روی صورت شما درخشان‌تر باشد.

نباید به شکل پخش یا سراسری استفاده شود. رژگونه‌های مایع یا کرمی غلظت بالایی از رنگ و تراکم دارند و نسبت به رژگونه پودری در مقدار کمتری استفاده می‌شوند.

فرمول رنگدانه رژگونه مایع طوری است که شما به مقدار زیادی از مایع رژگونه نیاز ندارید. برای استفاده از رژگونه، یک یا دو نقطه کوچک بر روی گونه بزنید و این نقاط را از روی سیب گونه‌ها به سمت بالا مخلوط کنید. بهتر است این مخلوط را از روی بینی خود نیز عبور دهید تا رژگونه‌ای زیبا و بریده بریده داشته باشید. این موضوع کمک می‌کند که آرایش شما طبیعی و واقعی به نظر برسد.

با زدن رژگونه ظاهر خود را جذاب کنید

نحوه استفاده از رژگونه مایع وقتی درست است که باعث درخشندگی گونه شود. البته اگر پوست چرب دارید، بهتر است پوست‌تان خیلی درخشان یا شبنم‌زده نشود. برای این کار بهتر است بعد از زدن رژگونه مایع، از اسپری مات یا پودر فیکس‌کننده بر روی صورت استفاده کنید.

متاسفانه بیشتر افراد با نحوه استفاده از رژگونه مایع آشنا نیستند. به همین خاطر استفاده از رژگونه باعث به‌هم‌ریختگی آرایش، غلیظ یا نامرتب شدن آرایش و… می‌شود. در حالی که این نوع آرایش برای زیبایی بیشتر صورت اهمیت دارد.

برای استفاده از رژگونه، باید فرمول درست را انتخاب کنید. در واقع فرمول رژگونه باید طوری باشد که به‌راحتی با دیگر مواد آرایشی پایه‌ای صورت ترکیب شود.

یک نظر قدیمی در مورد نحوه استفاده از رژگونه مایع وجود دارد که می‌گوید رژگونه را فقط باید روی قسمت‌های گرد گونه‌های خود بمالید که هنگام لبخند زدن ظاهر شود. با این حال، فرمول‌های جدید رژگونه شرایط برای خلاقیت بیشتر آرایش را به‌وجود می‌آورند.

رژگونه مایع را معمولاً می‌توان روی لب‌ها نیز استفاده کرد. این موضوع کمک می‌کند تا رنگ گونه و رژلب خود را با هم ست کنید.

نحوه استفاده از رژگونه مایع به شکل اصولی ارایشی جانان

نحوه استفاده از رژگونه مایع در 3 مرحله

نحوه استفاده از رژگونه مایع می‌تواند بسیار ساده و آسان باشد، به‌شرطی که شما با اصول استفاده از آن آشنایی داشته باشید. اغلب مواد آرایشی طوری ساخته شده‌اند که نیاز به عملیاتی مثل زیرسازی دارند. البته زیرسازی به دلایل مختلف انجام می‌شود. در بعضی از موارد این زیرسازی برای ته‌نشین شدن و نفوذ بهتر آرایش مورد توجه قرار می‌گیرد.

در موارد دیگر این زیرسازی برای هارمونی و هماهنگی بیشتر آرایش با رنگ پوست اهمیت دارد. برخی از مواقع نیز پوست نیاز به هموار شدن، پنهان کردن لک و… دارد. در کل تمام این موارد برای جلوه بهتر آرایش اهمیت دارند و جزئی از اصول آرایشی هستند. رژگونه نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به زیرسازی مناسب دارد. رژگونه پودری هم به زیرسازی نیاز دارد، اما این موضوع در مورد آرایش با رژگونه مایع مهم‌تر است.

1-  آماده‌سازی صورت مهم‌ترین مرحله برای نحوه استفاده از رژگونه مایع است. کسانی که به مراقبت پوست اهمیت می‌دهند، در این مرحله نیاز به آماده‌سازی چندانی ندارند. برای شروع استفاده از رژگونه مایع، صورت خود را بشویید. این موضوع کمک می‌کند تا جذب آرایش بهتری داشته باشید. این شستشو بهتر است با شوینده ملایم انجام شود. شستشو با شوینده ملایم برای هر نوع آرایشی اهمیت دارد، چرا که فرصت جذب و نفوذ بیشتر آرایش را فراهم می‌کند. در این حالت، از ماسیده شدن آرایش نیز جلوگیری می‌شود. از طرفی این نوع شستشو به پاکسازی و حذف آلودگی‌های صورت کمک کرده و رنگ پوست را روشن‌تر می‌کند.

مسلماً آرایش بر روی پوست روشن جلوه‌ی بیشتری دارد. بعد از شستشو و خشک کردن صورت، کار خود را با کرم مرطوب‌کننده شروع کنید. کرم مرطوب‌کننده بستر خوبی برای جذب و نفوذ بهتر رژگونه مایع فراهم می‌کند.

2- در گام بعدی آرایش با رژگونه مایع، فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید. کرم پودر و کانسیلر برای زیرسازی پوست اهمیت دارند و حتماً باید قبل از رژگونه بر روی پوست استفاده شوند.

3- در گام سوم از رژگونه مایع استفاده کنید. رژگونه مایع باید بر روی قسمت سیب گونه زده شود. زدن رژگونه بر روی این ناحیه به شکل نقطه‌ای است، یعنی فقط در یک قسمت کوچک زده می‌شود. برای پیدا کردن سیب گونه، کافی است لبخند بزنید. در ادامه رژگونه از ناحیه سیب گونه به سمت شقیقه‌ها ترکیب می‌شود. این کار برای برافروختگی طبیعی صورت شما اهمیت دارد.نحوه استفاده از رژگونه مایع

توجه داشته باشید که اگر نحوه استفاده از رژگونه مایع را به‌درستی اجرا نکنید، آرایش بدفرمی خواهید داشت. رژگونه می‌تواند زیبایی زیادی برای صورت داشته باشد، همچنین می‌تواند دیگر آرایش‌های صورت را به‌خوبی نمایان کند، به‌شرطی‌که به شکل اصولی استفاده شود. در غیر این صورت باعث خراب شدن کل چهره شده و آرایش شما را مصنوعی و مضحک نشان می‌دهد.

تمام کسانی که با نحوه استفاده از رژگونه مایع آشنا هستند، می‌دانند که طبیعی بودن آرایش رژگونه نسبت به دیگر آرایش‌ها مهم‌تر است. این موضوع به ساختار رژگونه مربوط می‌‌شود. به طور کلی رژگونه با کوچک‌ترین اشتباه از حالت طبیعی خارج می‌شود و زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

4 نکته مهم برای نحوه استفاده از رژگونه مایع

نحوه استفاده از رژگونه مایع مهم است، اما ترفندهای کمکی نیز می‌توانند زیبایی رژگونه را بیشتر کنند.

  1. توجه داشته باشید که هر نوع آرایش نیاز به آرایش‌های تکمیلی مشابه خود دارد. به‌عنوان مثال اگر با رژگونه مایع آرایش می‌کنید، حتماً از کرم پودر مایع استفاده کنید. اگر محصولات آرایشی مایع مثل رژگونه مایع را با کرم پودر جامد استفاده کنید، رگه‌هایی بر روی صورت‌تان به‌وجود می‌آیند که اصلاً زیبا نیستند. این موضوع به دلیل لایه‌بندی کرم پودرهای جامد اتفاق می‌افتد.
  2. در نحوه استفاده از رژگونه مایع، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. رنگ رژگونه باید هماهنگ با رنگ پوست و نوع آرایش انتخاب شود. این موضوع یکی از اصولی است که باید برای طبیعی شدن نوع آرایش رعایت شود. اگر رنگ چهره شما گرم است، رژگونه‌هایی مثل هلویی را انتخاب کنید. اگر رنگ چهره شما سرد است، رنگ آلویی می‌تواند انتخابی مناسب‌تر باشد. توجه داشته باشید همیشه رنگ رژگونه مایع را مخالف با ته‌رنگ صورت خود استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیاید.
  3. رژگونه مایع مانند رژگونه پودری یا کرمی نیست. این رژگونه رنگدانه زیادی دارد، به همین خاطر به شکل نقطه‌ای بر روی صورت استفاده می‌شود. بهتر است بر روی نحوه استفاده از رژگونه مایع بسیار متمرکز شوید، در غیر این صورت مجبور به پاک کردن آن خواهید شد که این موضوع از ترکیب رژگونه مایع بسیار سخت‌تر است.
  4. برای جلوه بیشتر رژگونه می‌توانید از هایلایتر استفاده کنید. هایلایتر باعث درخشش گونه شما می‌شود و سیب گونه‌تان را بیشتر نشان می‌دهد.

چه کسانی از رژگونه مایع بیشتر سود می‌برند؟ارایش طبیعی با رژگونه

خبر خوب این است که هر کسی می‌تواند از رژگونه مایع استفاده کند، با این حال بعضی از پوست‌ها نیاز به آماده‌سازی بیشتری نسبت به بقیه دارند. استفاده از رژگونه مایع کمی حساس‌تر از رژگونه پودری است و نیاز به دقت بیشتری دارد.

رژگونه مایع برای انواع پوست‌های نرمال و خشک تا چین و چروک دار مناسب‌ترین است، چون این مدل رژگونه‌ها ظاهری هیدراته و طبیعی‌تر به‌وجود می‌آورند. اگر بر روی پوست خود چروک دارید، بهتر است از رژگونه‌های مایع با درخشندگی زیاد استفاده نکنید، چون این نوع رژگونه‌ها می‌توانند خطوط ریز صورت را تقویت کرده و چین و چروک‌های صورت را بیشتر نمایان کنند.

جمع‌بندی

صرف نظر از اینکه چقدر آرایش می‌کنید، رژگونه به احتمال زیاد محبوب‌ترین محصولی است که به صورت روزانه استفاده می‌شود. نحوه استفاده از رژگونه مایع طوری است که زمان بیشتری نیاز دارد.

زدن رژگونه مایع به شکل سرسری نمی‌تواند به‌وجود آورنده گونه‌های جذاب باشد. رژگونه‌ در مجموعه‌ای از پوشش‌ها و بافت‌های مختلف وجود دارد. ترکیب رژگونه مایع یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های آرایشی است که به لطف پوشش درخشان، رنگ قابل ساخت و استفاده بدون زحمتی که دارد، تمام افراد حتی افراد مبتدی در آرایش نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

رژگونه مایع نسبت به رژگونه پودری و کرمی اشباع رنگ بیشتری دارد، بنابراین در نحوه استفاده از رژگونه مایع، درک فرمول و رنگی که با آن کار می‌کنید، اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه شما برای استفاده از رژگونه مایع باید کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *